reklama

Malý kopček vody

Volám sa Saška a mám 7 rokov. Moja mamina furt sedí za počítačom a voľačo píše... alebo číta a ja sa na ňom nemôžem hrať! Hovorí, že má dôležitú robotu, ale ja vidím, že sa niekedy smeje – a pri dôležitej robote sa predsa ľudia obyčajne nesmejú, tak vidím, že aj ona sa asi hrá a vyhovára sa na dôležitú robotu. A tatino povedal, že ona je blogérka. Neviem čo to je. Ale keď preto môže mať počítač pre seba, aj ja to chcem byť. Lebo aj tatino sa k nemu vtedy nehrabe, keď ona píše...lebo vykrikovala, že jej nedovolí robiť psychohygienu. Ja nerada robím hygienu, len keď mi moc smrdia nohy, alebo keď ma mamina natlačí nasilu do vane, to už radšej kúpem barbiny, alebo kocúra, ale ten pritom moc vreští a škriabe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Mňa písanie baví iba niekedy, viacej krát ma nebaví, lebo v škole som prváčka a musím veľa písať, a keď to musím, tak ma to nebaví, baví ma to iba vtedy keď ja chcem. A ešte sa mi rodičia aj stále smejú na zošitoch, čo popíšem v škole, a mňa to jeduje. Minule sme mali odpisovať z tabule vety a doplniť tam slová, tak som aj doplnila a doma sa mi strašne smiali, a každému to ukazovali. Deti robili veľký vakom.Aničku bolelo hrblo. Jurko sedel pri okne. Do Žilini sme cestovali krik.No tak som to pomotala, no a čo! Každý šikovný šlovek si domyslí, ako to malo byť. A nemali by sa mi smiať, lebo ja si už viem zarobiť aj koruny. Minule mi dali na desiatu perník, čo mamina upiekla a ja som ho predala Mišovi za 2 koruny. A druhý som vymenila za kávové zrno z cukrárne. A keď som sa doma pochválila, aká som šikovná, zase sa mi smiali, že som malá kšeftárka. Ale keď ja koruny potrebujem na zajaca. Lebo Vanesska má zajaca a aj ja chcem. Normálne živého. Ale nechcú mi ho dovoliť, lebo že ho psi zadrhnú, ako predvčerom sliepky – dve. Dedko bol večer na pivo a potom zabudol zavrieť kurník. A Sáre a Belovi tie sliepky lezú na nervy, lebo im zobú žrádlo z misiek, tak dve zadrhli a jednej vyšklbali pierka z chvosta. To bola Frederikina Ramona. Mojej Zlatke sa našťastie nestalo nič. Len babka povedala, že za toho starého blázna teraz nebudeme mať vajíčka, lebo sú sliepky vystresované. Tak som ich včera poobede popestovala na rukách – každú sliepku chvíľu a potom som im zaspievala pesničku zo superstar „Kým vieš snívať“. A dedko chcel zavolať polovníka, aby zastrelil Bela, že podrhol sliepky, ale babka povedala, že keď sa opováži, tak dá odstreliť jeho, lebo on za to môže. Frederika je moja sesternica a ona je už druháčka. Povedala mi, že ona je do Beniho. To je jej spolužiak a aj on je do nej. A že sa za seba vydajú. Ja som neni do nikoho, odkedy sme sa s Mišom pobili a poškrabal ma na líci a mala som tam chrastu. Ale Barborka – to je Fredériina sestra a má už 14 rokov – povedala, že aby sme sa nikdy nevydávali, lebo že neskôr sa budeme so svojimi mužmi len vadiť a oni s nami, ako naši rodičia. To je pravda, moji rodičia sa vadia, ale len ráno, lebo tato sa maminy stále vypytuje, že či si má obliecť jednu košeľu, alebo tú druhú a mamine to lezie na nervy a hovorí mu, že je nesvojprávny. Ale veľakrát sa aj smejú (väčšinou na mne) a niekedy sa boškávajú (fuj) a niekedy sa nadrapujú. To keď maminu bolí chrbát a povie tatinovi aby ju nadrapil a vtedy jej ten chrbát tak popuká a zase sa smejú, lebo ju moc stlačil. A ešte sa mi páči, keď sú neni ako dospelí ale ako malí, ako minule, keď sme boli s maminou na kontrolu v nemocnici, a potom sme išli peši do mesta a kúpili sme si rovnaké červené srdiečkové lízatká, po ceste sme ich lízali a potom sme si ukazovali, kto má červenší jazyk... A keď tatino začne spievať alebo tancovať, alebo obidve naraz, tak sa s maminou tak smejeme, ako divé, lebo to vôbec nevie, ale je strašne smiešny, a mamina povie, že čo už sa dá robiť, keď je raz náš... PS: Jáj a minule, keď pršalo, tak v škole pod odkvapom bol taký malý kopček vody a doma mi to nechceli veriť! TAK ČO? UŠ SI ZALSÚŽIM TEN POČÍTAČ?!

Zuzana Karasová

Zuzana Karasová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Relatívne mladý človek s pretlakom písmeniek v hlave.Riadim sa základným psím pravidlom (podľa Haliny Pawlowskej): "Když na něco civíš dostatečně dlouho, dostaneš to!"...tak teda civím... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu