reklama

four things... štyri veci... štyri životy... štyri paralelné svety

Spadlo to na nás ako morová rana - a celá šíra blogová komunita rozmýšľa v štvorkách, mám z toho síce husiu kožu, pretože štvorky sú, ako som už spomínala nebbbezpečné, no prekonám sa ... O čom to teda je? Dozviete sa veci nevídané, súkromnosti nepočuté a intímnosti najhrubšieho zrna... a to priamo a dobrovoľne od samotnej osoby pôvodnej, ktorá, ak sa nachádza (a snáď aj) v stave príčetnom, napíše o sebe čo možno ani sama netuší, pretože dostanúc sa do grafomanského ajfru, chvejúc sa nadšením, s kropajami potu na čele a červenohoriacimi ušami, že niekoho zaujímajú práve tie JEJ ŠTYRI VECI, nepozná mieru. Ešte malý povinný bonz - kto ma do toho namočil? No predsa balogáčka a aj oskárek.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Taakže štyri zamestnania:

  • dcéra

  • matka

  • manželka

  • milenka

štyri filmy

  • Pulp Fiction

  • Kurvahošigutentág

  • Trainspotting

  • Záhrada

štyri miesta, kde kde som žila

  • Lužianky - napravo od kostola

  • Lužianky - naľavo od kostola

  • Lužianky - pri fare

  • v minulom živote - na predmestí Londýna (alebo teda New Yorku) 

štyri televízne programy, ktoré ma pobavia

  • A je to

  • Teleshopping

  • Zem, Objektív a pod...

  • obzvlášť ma vždy pobavia správy na JOJ-ke

štyri miesta, kde som bola na dovolenke

  • Podbrezová

  • Zaježová

  • Levárt

  • ... a aj pri mori som už bola!

štyri obľúbené jedlá

  • cukrová vata

  • huspenina

  • ružový grep

  • vifon polievka

štyri weby, ktoré denne navštevujem

štyri miesta, kde by som bola radšej, ako práve teraz

  • v "tchajsku" až po uši

  • v koži niekoho krásneho

  • v koži niekoho múdreho

  • v koži niekoho šikovného

odkazy na blogy, ktorých autori by tiež mali napísať svoje štyri veci

Ok - a mám to z krku ;o)

Zuzana Karasová

Zuzana Karasová

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  4x

Relatívne mladý človek s pretlakom písmeniek v hlave.Riadim sa základným psím pravidlom (podľa Haliny Pawlowskej): "Když na něco civíš dostatečně dlouho, dostaneš to!"...tak teda civím... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu